måndag, maj 21

Take to the sky

Har hunnit vara iväg på föreläsning idag som handlade om kognition och vårt minne. Var faktiskt väldigt intressant men nu är det dags för mig att sätta ner min näsa i en bok och läsa ytterliggare lite utbildningshistoria (för omväxlingensskull). Anyway, ute är det rena rama värmeböljan och jag svettades seriöst när jag gick till skolan idag typ, hade satt på mig alldeles för varma kläder för mitt egna bästa. Jaja, nu har jag iallafall satt på mig mina shortsisar och sitter i mitt fönster och läser min bok så att jag får extra sol på mig på köpet. Och jag vill lova er vänner, min bok är tung. Läser ungefär en mening sen är det stopp en stund innan jag börjar igen. Ska kanske smörja in mig och gå ut och sätta mig snart men jag känner lite att jag inte vill ha en favorit i repris och bränna mig innan sommarlovet hunnit börja. Så jag tar det nog lilla lugna, är inte alltid lätt att vara rödhårig pågar och töser. Men ja, varma hälsningar från ett soligt Grekland .. Menar, ett soligt Skåne! xo (Ja, 27 grader vad fan!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar