måndag, maj 28

Feed the horse, namnam

Okej. Imorgon åker jag. Jag längtar liksom, men samtidigt längtar jag inte. Jag längtar efter alla sommarnätter med mina bästisar, jag längtar efter Liseberg, jag längtar efter Göteborgsskärgårdsöar, jag längtar efter Slottskogen, Haga, Linné och Stigberget. Jag längtar efter familjen och fina släkten. Jag längtar efter Henriksberg och Avenyn. Jag längtar efter Lerum och Aspen. Jamen, you get the pic liks. Jag längtar efter att få vara hemma, göra sakerna man gör hemma. När man har sommarlov. Så längtar jag ju efter alla festivalerna också. och Hönö.
    Men samtidigt vet jag att lika mycket som jag längtar till Göteborg nu kommer jag att sakna Helsingborg sen. Jag kommer på riktigt sakna mina Helsingborgsbästisar här som även dom åker hem till sina respektive. Kommer liksom inte träffa Malin, Dan eller någon här hemma på 3 månader. Som tur var kommer jag och Linnea ha en jackie-linnea-vecka tillsammans i sommar, så vi hinner iallafall se varandra lite under sommaren. Men ändå, kommer ju sakna mina everyday-vänner så in i bomben. Tanken har slagit mig, så här länge har vi inte vart ifrån varandra sen INNAN vi kände varandra, känns konstigt.

Jajaja, det blir en fin sommar minsann. Och idag ska jag bara packa, rensa kylskåpet och läsa (hur trött är inte jag på att läsa liksom?). Men hold on allesammans, snart är jag hemma. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar