måndag, maj 14

Ge mig nåt som tar mig någonstans

Jag har haft 4 riktigt fina dagar i göteborg, och igår kväll kom jag åter tillbaka till helsingborg igen. Känns alltid lika ledsamt att lämna sin fina hemstad men så äre. Hur som, jag fick en massa gjort under mina dagar hemma. Allt från att köpa nya fina conversisar som har färgen jag väntat ett år för att hitta, till att äta asiatiskbuffé med familjen. Få en klänning uppsydd av farmor till att träffa världens finaste släktingar. Till att gå på spelning, mysa på en takterrass med fina vänner till att ha lite av en återträff med finisar på hardrock, till att också ha en av de finaste utgångarna på väldigt länge med de allra bästa. För att inte tala om att jag klippte mig också. Yes, som jag sa, fina dagar. Och igår kom jag hem till helsingborg som sagt, och då vankades det fadderfest med riktigt sköna människor.

Men nog berättat, hoppas alla mår fint. Och att livet leker. Jag vet iallafall att mitt liv leker. Kanske inte på alla de sätt jag vill att det ska leka, men nog fan leker det ändå. Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar