torsdag, maj 24

dom kommer ändra sig, världen kommer forma sig som dig

Igår hände det mycket i Helsingborg. Kalvin-lopp för barnen i parken vid kärnan, fotboll på olympia för alla helsingborgare och djurgårdare. Ja, kort och gott, Helsingborg fylldes av sommarglada människor. Och jag ville inte vara sämre, jag spenderade min dag med att ta en lång promenad (2 timmar) i solen och hamnade tillslut vid ett ställe utanför stan som var jättemysigt, och jättefint. fick lite hemma-i-lerum-floda-känsla. finfint. Dessutom spenderades min dag med picknick i parken med Linnea och en massa frukt, för att sedan möta upp Jennifer och Malin för att gå på bio tillsammans. Tack Linneas mamma för biljetterna. Ja, vi såg Dark Shadows. Mycket bra film, trés bien så att säga. Jag menar, jag behöver egentligen bara säga Tim Burton och Johnny Depp så förstår alla vad jag pratar om. Inget mer behöver liksom sägas.

Anyway, när vi gick hem vid 12-tiden sedan så vart det sommarkvällsdoft, sommarkvällsvarme och bara så himla fin sommarnatt. Detta kommer bli en bra sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar