onsdag, maj 2

Han samlar drömmar i fickan

Okej. Inser att det hinner hända så himla mycket på en vecka egentligen (ja, egentligen läste jag ju mina gamla twitterinlägg för att inse att det finns så många roliga inflikande kommentarer som jag skriver emellanåt). fungerar liksom lite som minnesanteckningar för mitt annars så vaga minne. hur som helst, twitter var inte vad detta inlägg skulle handla om av någon anledning som vi alla nog kan lista ut egentligen. Till och med mina självskrivande fingrar som trycker ner knapparna på mina svarta datatangenter här. Konstigt det dära egentligen hur ens hjärna fungerar i takt med ens händer, det bara kommer ut saker. Som om ens fingrar är ett självgående lokomotiv till hjärnans tankar. Eller så är det bara att jag lyssnar på Håkan samtidigt och att hans låtar får mig att hamna i min alldeles egna lilla värld. Tror vi alla stött på det problemet. Nej nog. Nu ska jag skriva om mitt liv de senaste veckorna. Men nu vill jag börja ett nytt inlägg, detta blir ett för långt. Långt orkar ingen läsa. Så då kan jag likaväl dela upp det. Tack för uppmärksamheten jag just fick för detta inlägget.

Puss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar