tisdag, maj 22

And it felt just like angels callin'

Nu har jag haft min sista salstenta för denna terminen och jag kan säga så här, kunde SÅ ha gått bättre. Men men, är det nåt jag lärt mig här i världen så är det att man inte alltid kan få som man vill. Inget undantag idag inte. Hur som, ute är det supervarmt och jag springer mest runt i shorre. Man kan nästan säga att livet leker liksom. Jaja, nu har jag bara 1 vecka kvar i skolan egentligen. Nästa vecka åker jag liksom hem och jag har inte ens beställt biljetter hem. Kan ju bli spännande att se om jag ens kommer hem liksom.

Hur som, enda jag har kvar i skolan nu innan sommaren kickar igång är 2 hemtentor och 2 stora inlämningsuppgifter. Så, kort och gott, det är bara för mig att börja skriva. Tack och lov är den ena tentan bara en tenta som man kan skriva över en dag. Så den kan jag lugna mig med liksom, och till de andra, full fart gocart. Så plugg gäller, framtills det är dags för tårta hos Jennifer ikväll. KISSES AND HUGS! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar