tisdag, maj 15

nånstans där så blev jag den jag är nu

ÅH. Lerums Gymnasium har bal idag och jag känner verkligen att jag också skulle vilja vara fin idag och gå på bal. Just för att våran bal var så förbaskat rolig och en kväll värd att minnas, och lite för att jag saknar hela grejen med baler, studenter osv. Men, iår önskar jag verkligen inget annat än att årets fina treor också får världens finaste kväll där uppe i Göteborg, att de har en fantastisk bal på valand, precis som vi hade. Och så tänker jag sitta här hemma i Helsingborg och regelbundet uppdatera facebook framtills alla bilderna på alla fina människor dykt upp. Och well, så kan ni, kära läsare, få nöja er med en bild från förra året på mig och min bästis Tobias, som också var min baldejt. Puss på er allesammans där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar